ພະຍາຍາມສ້າງຂໍ້ຄວາມທີ່ມີປະສິດທິຜົນ.ຈຸດສຳຄັນສະເໝີ. ມີສອງປະເພດຂອງການຄວບຄຸມ: ສໍາລັບຂະບວນການແລະເປົ້າຫມາຍສຸດທ້າຍ. ເປົ້າຫມາຍໃນໄລຍະຍາວແມ່ນຍາກທີ່ຈະຄວບຄຸມ, ດັ່ງນັ້ນການປະເມີນຜົນໄດ້ຮັບສໍາລັບບາງເວລາແລະປຽບທຽບກັບການປະຕິບັດການອະນຸມັດ indicator.developing ແລະການປະຕິບັດຍຸດທະສາດ smm ຕົວຈິງແລ້ວຕ້ອງການເວລາແລະຄວາມພະຍາຍາມຫຼາຍ. ມັນຈະບໍ່ບໍ່ມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທາງດ້ານການເງິນ. ກຽມພ້ອມສໍາລັບວຽກງານທີ່ມີຜົນຜະລິດ. ຫຼືໄປທາງອື່ນ - ສັ່ງໃຫ້ບໍລິການ smm ຈາກຜູ້ຊ່ຽວຊານແລະໄດ້ຮັບຍຸດທະສາດການກຽມພ້ອມສໍາລັບການປະຕິບັດ.faq ຍຸດທະສາດ smm ແມ່ນຫຍັງ? ນີ້ແມ່ນແຜນການປະຕິບັດງານທີ່ມີຈຸດປະສົງເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາສະເພາະເພື່ອບັນລຸເປົ້າຫມາຍທີ່ກໍານົດໄວ້. ເປົ້າຫມາຍຂອງຍຸດທະສາດ smm ແມ່ນຫຍັງ? ຍຸດທະສາດຊ່ວຍເພີ່ມປະສິດທິພາບງົບປະມານ, ຈັດຕັ້ງການເຮັດວຽກທີ່ມີປະສິດຕິພາບໃນທີມແລະຫຼຸດຜ່ອນເວລາໃນການປະຕິບັດວຽກງານສົ່ງເສີມໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ. ແນວຄວາມຄິດສົ່ງເສີມໃນສັງຄົມແນວຄວາມຄິດຂອງການສົ່ງເສີມໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແມ່ ຖານຂໍ້ມູນອີເມວ ໜ້າ ທີ່ຂອງ ໜ້າ ທີ່ວຽກ ນຫຍັງ? ແນວຄວາມຄິດຂອງການສົ່ງເສີມແມ່ນຖືກກໍານົດໂດຍຄວາມຕ້ອງການຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ. ສິ່ງທີ່ສໍາຄັນຢູ່ທີ່ນີ້ແມ່ນການຊອກຫາຂໍ້ຄວາມທີ່ຖືກຕ້ອງໂດຍຄໍານຶງເຖິງຄຸນລັກສະນະຂອງຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍສະເພາະໃດຫນຶ່ງເພື່ອເພີ່ມປະສິດທິພາບງົບປະມານການໂຄສະນາຂອງທ່ານແລະໄດ້ຮັບກໍາໄລຫຼາຍບໍ? ບາງຄັ້ງມັນເບິ່ງຄືວ່າມີກໍາໄລຫຼາຍເພື່ອຊອກຫາຊ່ອງທາງທີ່ມີປະສິດທິພາບທີ່ສຸດແລະລົງທຶນທຸກຢ່າງໃນມັນ. ແຕ່ວິທີການນີ້ບໍ່ເຫມາະສົມສໍາລັບຜູ້ທີ່ມີຄວາມສົນໃຈໃນການສົ່ງເສີມທຸລະກິດຂອງພວກເຂົາໃນອິນເຕີເນັດ. ເຄືອຂ່າຍແມ່ນ overflowing ກັບໂອກາດສໍາລັບການສົ່ງເສີມການ. ການນໍາໃຊ້ພຽງແຕ່ຊ່ອງທາງຫນຶ່ງແມ່ນເປັນໄປໄດ້, ແຕ່ທ່ານບໍ່ຄວນຄາດຫວັງຜົນໄດ້ຮັບທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່. ວິທີການປະສົມປະສານແມ່ນ panacea ສໍາລັບການຂະຫຍາຍທຸລະກິດ.
ການຂະຫຍາຍຕົວທີ່ຫມັ້ນຄົງໂດຍຜ່ານການຫຼາຍມັນຈະໃຫ້ການເຕີບໂຕຂອງການຂາຍທີ່ຫມັ້ນຄົງຜ່ານຊ່ອງທາງການດຶງດູດຜູ້ຊົມຫຼາຍຊ່ອງທາງ. ແຕ່ພຽງແຕ່ຖ້າຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມທີ່ມີຄວາມສາມາດຖືກປະຕິບັດ. ໃນບົດຄວາມນີ້, ພວກເຮົາຈະບອກທ່ານວ່າເຄື່ອງມືໃດທີ່ໃຊ້ໃນກອບການສົ່ງເສີມການສະລັບສັບຊ້ອນແລະເປັນຫຍັງການສົ່ງເສີມການອອນໄລນ໌ຈຶ່ງເປັນປະໂຫຍດຫຼາຍຊ່ອງທາງຫຼາຍຊ່ອງທາງ. ມັນແຕກຕ່າງຈາກການບໍລິການ seothe ແນວໃດແມ່ນຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການໃຊ້ຊ່ອງທາງຕ່າງໆເພື່ອດຶງດູດຄົນ. ນີ້ປະກອບມີການສົ່ງເສີມເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ, ການໂຄສະນາຕາມສະພາບການ, ການຕະຫຼາດອີເມລ໌, ເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ, ແລະອື່ນໆ. ຖ້າທ່ານປຽບທຽບການສົ່ງເສີມທີ່ສັບສົນກັບການນໍາໃຊ້ພຽງແຕ່ seo, ທາງເລືອກທໍາອິດຈະຊະນະຢ່າງຈະແຈ້ງ. ໃນກໍລະນີຂອງການເພີ່ມປະສິດທິພາບ, ທ່ານພຽງແຕ່ກວມເອົາຜູ້ຊົມຂອງເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ, ໃນຂະນະທີ່ຂາດແຫຼ່ງອື່ນໆຂອງການຈະລາຈອນ.
|